2015-04-27

Steffes träd

Nej, det handlar inte om en uppföljare till "Kalles klätterträd", om ni nu minns det tv-programmet. Jag känner till en annan person som bloggar och lägger upp bilder från Haninge. Han heter Stefan och försöker att lägga upp bilder tagna i kommunen på daglig basis. Ofta porträtterar han personer han träffar på i samhället, men det är också vanligt att det dyker upp bilder av ett speciellt träd. Egentligen kanske det inte är något speciellt med själva trädet, men det har blivit lite av ett signum för hans blogg. En länk till bloggen "Photos From Haninge" finns i högerkolumnen på min bloggsida. Ibland händer det att även jag passerar det träd som Steffe så flitigt fotograferar. Jag tänkte därför lägga upp ett par av mina egna trädbilder. Den som följer min blogg vet att trädet har förekommit i tidigare inlägg också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar